mandag 20. juni 2016

The last day of school

Endelig har jeg sommerferie!

I dag var min siste offisielle skoledag i første klasse på Stavanger Katedralskole Kongsgård. Dagen har vært ganske rolig, uten skikkelig skole, men heller en felles avslutning for hele skolen. Vi danset polonese i skolegården og rundt domkirken, 3. klasse opptrådde med egenkomponerte innslag og det ble delt ut diverse premier. Mot slutten sang også Kongsgårds stolthet, Pubertetskoret, før vi spiste kake og drakk brus.





Dette skoleåret har gått innmari fort, og jeg kan bare ikke tro at jeg til høsten begynner i andre klasse. Jeg har i hvert fall søkt på Kongsgård til neste år også, og satser på å komme inn der. Jeg har også søkt om å bytte fagområde, det gjorde jeg for noen måneder siden, fra samfunnsfag til realfag. Jeg fikk faktisk nettopp vite at søknaden er innvilget, og nå står jeg oppført som realfags-søker. Litt moro, ettersom jeg var skråsikker på at jeg ikke skulle velge realfag under fagvalget.

Nå er jeg skikkelig klar for to måneder med avslapning og ferie! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar