søndag 12. juni 2016

Sommermarked på Tou Scene

I dag har jeg vært på sommermarked på Tou Scene. Tou Scene har de siste ti årene hatt marked med håndarbeid, design og vintage, med blant annet håndlagede smykker, kunst, vintage designmøbler, secondhand-klær og -sko, samt lokalproduserte matprodukter. Selv om markedet har funnet sted så mange ganger, har jeg aldri vært der, og i dag var min første gang på Tou Scene.


Jeg dro sammen med noen jenter fra skolen, og vi var der ute en halvtime etter at markedet startet. Vi begynte i rommet med secondhand-klær, og det var det utrolig mye kult. Jeg skulle gjerne ha kjøpt alt, men mye var (heldigvis) ikke i min størrelse. Jeg endte derfor bare opp med en tynn genser fra Ralph Lauren Denim&Supply, som utrolig nok ikke kostet meg mer enn én krone (!!!)! Jeg fant også et utrolig fint bilde som jeg kunne tenke meg, men det ventet jeg med å kjøpe. Jeg må egentlig spare penger akkurat nå, siden vi skal shoppe en del i Texas, og jeg vil heller ha penger å bruke der.


Da vi var ferdige med å se, kjøpte vi lunsj fra én av matbodene, før vi tok turen hjem igjen. Det var en veldig fin start på dagen, og jeg må virkelig tilbake på et av markedene en annen gang. - En gang jeg ikke sparer penger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar