mandag 6. juni 2016

Nyter været

I dag trakk 3. klasse eksamen, noe som førte til at flere av lærerne våre var opptatte. Faktisk falt så mange timer bort at jeg kun hadde første time og så fri frem til en infotime halv tolv.

Fra klokken ni til infotimen satte jeg meg sammen med Sofie og leste i rektorhagen i skolegården. Solen skinte rett på oss, og det var godt og varmt. Jeg fikk begynt på sommerens leseprosjekt, I am Malala, i tillegg til at jeg fikk litt farge. Litt rødfarge, når sant skal sies, men farge likevel. Jeg hadde nemlig glemt å ta med meg solkrem på morgentrening.



Det ble en smule varmt, og etter en liten stund la vi fra oss bøkene og dro på vindusshopping i sentrum. Jeg reiser til Texas om en liten måned, og det lønner seg derfor ikke noe særlig å kjøpe ting her som jeg kan få billigere der. Vi fikk dra hjem fra skolen etter infotimen, og da var ikke klokken tolv engang.

Med en gang jeg kom hjem kastet jeg meg i bikini la meg i hengekøyen og slappet av i solen. Den kommende uken kommer til å bli ganske lik, med mye fri og selvstudie-økter. Det blir veldig deilig med en rolig uke, hvor jeg kan sitte ute og nyte det fine været!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar