torsdag 16. juni 2016

Forandring fryder

I mars fikk hårfrisyren min en drastisk forandring, og jeg klippet håret skulderkort. Jeg var kjempefornøyd, og har stortrivdes med en mye lettere, og ikke minst mye mindre slitt, frisyre. Den siste tiden har imidlertid håret vokst litt og blitt litt mer slitt, og derfor dro jeg til frisøren for å friske opp håret litt.


Jeg dro til frisørsalongen, Ruffen Hårdesign i Muségata, rett etter skolen, og mindre enn en time senere var jeg ferdig. Jeg klippet håret enda kortere, og nå rekker det såvidt til skuldrene.



Selv om håret er en del kortere, føles det mye finere ut. Det er jevnt igjen, ser sunt ut og jeg føler i hvert fall selv at det ser tykkere ut. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd, og er klar til å gå sommeren i møte med en lettere og friskere frisyre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar