lørdag 4. juni 2016

Bursdagsfeiring

I går kveld feiret jeg bursdagen min med venninner, og inviterte fem jenter hjem til meg. Vi skulle egentlig være litt flere, men på grunn av sykdom og reise ble vi bare seks.




Jentene kom litt utpå kvelden, i syv-halv åtte-tiden, og da hadde både jeg og pappa stått på kjøkkenet i flere timer. Jeg serverte nemlig treretters, med forrett, hovedrett og dessert, - skalldyrsalat med mango og avokado til forrett, peking duck in pancakes til hovedrett og vannbakkels med bringebær og sjokolade til dessert -, i tillegg til kake litt senere på kvelden.




Kvelden ble brukt på å snakke og kose oss sammen, og faktisk ble det en nesten helt skjermfri kveld. Bursdagen var utrolig gøy, veldig vellykket og ikke minst koselig, og jeg gleder meg til å feire med resten av klassen på tirsdag. ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar