torsdag 2. juni 2016

Bursdag

På skolen i dag ble jeg møtt med flere hyggelige gratulasjoner, i tillegg til at klassen sang bursdag-sangen for meg. Veldig, veldig kleint, men også veldig, veldig koselig og gøy.

I midttimen dro jeg og noen venninner opp til Cafe Sting, en café ved Valbergtårnet i Stavanger. Jeg har aldri vært på Sting før, men både mamma og flere av de andre jentene har skrytt mye om maten der. Jeg prøvde meg på et hvitløksbrød med ost, kylling og bacon. Den var utrolig god, og jeg bare må spise lunsj der igjen!





Tusen takk for alle de fine bursdagsnhilsningene jeg har fått, både på Facebook og andre sosiale medier, på mobil og selvsagt også i virkeligheten. Jeg vil også takke alle som tilbragte dagen sammen med meg, og gjorde den så flott som den ble. Tusen takk! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar