mandag 16. mai 2016

Tipp topp trappetrening

Jeg er veldig glad i trappetrening, og er titt og ofte å se i Hanatrappene. Eller, de siste månedene har jeg ikke trent der, men når jeg først kommer inn i trappetrening, er det en av mine favorittplasser å trene.

Siden mamma og pappa ikke var hjemme i går, hadde jeg ikke mulighet til å dra til Hana for å trene. I stedet dro jeg med meg Tonje ned til trappene ved Stadionparken for å trene litt der. Vi prøvde oss på ett av Funkygines trappetreningsprogram, og det gikk overraskende bra. Vår trapp var imidlertid litt mindre bratt enn den hun brukte, så vi måtte droppe alle øvelsene hvor vi skulle hoppe over tre trappetrinn. I stedet kjørte vi et av de andre settene en ekstra gang.





En veldig fin økt, og i etterkant sitter jeg igjen med en skikkelig gangsperr i kroppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar