søndag 1. mai 2016

Tickets ordered

I august skal jeg til Oslo sammen med Heidi for å løpe Color me Rad ved Holmenkollen. Heidi har mye familie i Oslo, så vi skal bo der, og på lørdags morgen skal vi løpe det 5 kilometers lange fargeløpet.

Color me rad er et fem kilometers løp hvor en får fargepulver kastet på seg mens en løper. Arrangementene finnes over hele verden, og i år kommer det faktisk også til Stavanger. Selvsagt måtte løpet her bli lagt samme helg som Stavanger Marathon, så jeg får ikke mulighet til å delta. I Oslo arrangeres løpet lørdag 20. august, og vi bestilte billetter til turen i går. Vi reiser til Oslo rett etter skolen fredag ettermiddag og hjem søndag kveld. Dermed har vi hele helgen i hovedstaden.



Vi har ingen planer for resten av helgen, og jeg gleder meg veldig til å oppleve Oslo. Jeg har nesten bare vært i Oslo i sammenheng med sjakk eller konserter, og har aldri hatt tid til å faktisk bare være der. Jeg gleder meg spesielt til å dra på Kaffebrenneriet, og eventuelt Grünerløkka. Åhh, det blir bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar