onsdag 4. mai 2016

Sushidate

Vi er endelig i mai, noe som for meg er synonymt med masse fridager. Allerede denne uken har vi fri torsdag og fredag, og derfor reiser mamma og jeg til Aberdeen i morgen tidlig.

Guttene dro fra oss i går formiddag, og jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer til å reise selv. Sindre og pappa er på fotballtur med laget til Barcelona, for å trene og spille kamper mot spanske lag. De skal også på kamp på Camp Nou, og skal se Barcelona spille mot RCD Espanyol. Spennende!


Siden guttene dro fra oss, bestemte mamma og jeg at vi måtte kose oss litt ekstra. Vi bestilte derfor sushi på Sabi Sushi rett nede i veien, til middag. Sushi er noe av det beste jeg vet, og jeg sverger til jalapeño-sausen til Sabi. Den er helt fantastisk.



I kveld skal vi ha havrepannekaker med blåbærsyltetøy og bacon, og jeg gleder meg sååå mye. Jeg smakte dette hos Heidi, etter flere uker hvor jeg klagde på hvor rart og ekkelt det hørtes ut, og elsket det fra første bit. En litt rar, men veldig, veldig god kombinasjon! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar