tirsdag 3. mai 2016

Sprek og glad sommer med Arena

Arena arrangerer ofte konkurranser når det nærmer seg sommer, og allerede 1. mai begynte årets sommerkonkurranse, Sprek og glad sommer. Konkurransen går ut på å få 2016 poeng i løpet av perioden 1. mai til 10. september. For å sanke poeng kan en trene inne på Arena-sentrene, i tillegg til å gå turer utendørs.

Konkurransen foregår på appen Trimpoeng, og en får poeng ved å sjekke inn på elektroniske uteposter på turmål, eller registrere seg på gruppetimer, studiotrening eller PT-trening på senteret. En trenger likevel ikke å være medlem på Arena.

En får ulikt antall poeng for aktivitetene:
- Gruppetrening: 60 poeng
- Personlig trening: 101 poeng
- PT-gruppe: 75 poeng
- Studio: 50 poeng
- Arena til Arena-løpet: 516 poeng
- Uteposter: 10-60 poeng


Alle som kommer i mål får en Arena skopose i premie, og er med i trekningen av en iPad, 6 måneder gratis medlemskap eller 10 PT-timer. En får også premier når en når delmål underveis, 700 poeng gir en premie fra Nutramino og 1300 poeng gir en Arena halsvarmer. Jeg har allerede 60 poeng fra løpetimen mandag morgen, og håper jeg klarer å få 2016 poeng. For å nå målet trenger jeg "bare" 34 gruppetimer, og hvis jeg sliter når september er i gang, tror jeg jeg løper Arena-løpet for å få de ekstra poengene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar