mandag 30. mai 2016

It's time to hit the gym

Jeg hadde egentlig planlagt å dra på morgentrening i dag morges, men siden gårsdagens tur tok lengre tid enn jeg først antok, var jeg ikke så alt for gira på å dra på ny trening bare tolv timer etter min lengste tur. Dermed drøyet jeg ukens første treningstur til i kveld, og kombinerte mandagens faste løpeøkt med en saltime.

En av timene jeg pleide å gå mye på i mitt første år på Arena, var CXWORX. CXWORX, eller CX, er en saltime med fokus på coretrening, mer spesifisert området fra knærne til skuldrene. Timen, som bare varer i en halvtime, får rumpa og magen til å brenne. Den siste stunden har økten imidlertid falt ut av programmet mitt.



I dag bestemte jeg meg for å dra på en time igjen, og det var helt fantastisk. Magen brant etter de første minuttene, og selv om det var tungt var det en utrolig gøy time. Med catchy musikk og en kjempe-engasjerende og motiverende instruktur fristet det absolutt til å legge timen inn i ukesprogrammet igjen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar