tirsdag 24. mai 2016

Grilling

Finværet har kommet til Stavanger, og etter skolen i dag dro jeg, Heidi, Sofie og Tonje hjem til Marie for å kose oss utendørs. Det ble varmere og varmere ut over dagen, og da vi kom frem kastet vi på oss shorts og satte oss ut.

Litt utpå ettermiddagen grillet vi hamburgere og pølser, og resten av dagen ble brukt på småsnakk, vannmelon-spising og Trivial Pursuit. Jeg e-l-s-k-e-r vanskelige spørrespill, og selv om det var lite vi faktisk kunne, var det skikkelig moro. Vi passet også på å drikke nok hele dagen, og jeg tror jeg drakk nærmere ti glass med iste. Iste gir meg skikkelig sommerfølelse!





Været skal bare bli finere den kommende uken, og jeg gleder meg sååå mye til å kose meg utendørs og kanskje få litt farge. Jeg skal på flere turer den kommende uken, ekskursjon med naturfagen på fredag, 7-nutsturen på lørdag, geografi- og gym-ekskursjon på tirsdag og Preikestolen på neste søndag, og satser på at været er såpass fint at vi kan gå i shorts. Åh, jeg kjenner at dette blir en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar