søndag 29. mai 2016

En vellykket kveld

Nå for tiden er vi inne i en relativt rolig periode på skolen, uten noe særlig med vurderinger. Derfor kan helgene gå til litt andre ting, da spesielt venner. De siste helgene har jeg vært ultra-sosial, og vært med venner både i helger og i ukedagene. Denne helgen var intet unntak, og i går kveld fikk jeg besøk av Heidi, Tonje, Marie og Sofie.

Tidligere i uken kjøpte turpass til 7-Nutsturen, og siden jeg bor nærmest buss- og togstasjon, sov alle over hos meg. Jentene kom litt utpå kvelden, og da hadde jeg allerede vasket huset, laget klar pizza og brownie-røre og gjort klar madrasser og dyner.




Kvelden gikk for det meste til skravling, og vi var ikke i seng før klokken nærmet seg midnatt. Kanskje ikke verdens mest gjennomtenkte idé, men det var i hvert fall utrolig koselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar