søndag 22. mai 2016

Asiatisk "taco"

I går kveld var jeg på jentekveld hos Heidi sammen med Tonje, Marie og Sofie. Heidi vartet opp med noe skikkelig spennende som jeg aldri hadde sett før, de andre tok med chips og jeg lagde og tok med brownies og Cards Against Humanity.


Til middag fikk vi en slags asiatisk taco, hvor salatblader var taco-skjellene. Til fyll brukte vi en "gryterett" med kyllingkjøttdeig, koriander, lime og litt annet. Jeg vet ikke helt hva det var, men det var helt fantastisk. Jeg må absolutt få oppskriften, for den retten må jeg introdusere til familien.


Etter middag spiste vi kake og is, og resten av kvelden gikk til småsnakk og kos. De andre gikk rundt midnatt, men siden hverken mamma eller pappa hadde sjans til å hente meg, sov jeg over. Vi satte på Mamma Mia-filmen, og satt oppe til godt over tre. I dag morges ble det frokost lenge etter tolv, med pannekaker, Nutella og banan.



Det ble en skikkelig kjekk og vellykket helg, og jeg gleder meg til enda en jentekveld neste helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar