fredag 27. mai 2016

6 weeks until Texas

Nå er det under seks uker til vi reiser til Texas!


Også i år går sommerferien til Santa Fe i Texas, hvor vi skal besøke Mary Jo, Rick og Parker. Vi tilbragte to uker sammen med dem i fjor sommer, og jeg er skikkelig gira på to uker til med basseng i hagen, god mat, shopping malls og adventures på gården deres. Jeg tror også vi begir oss ut på roadtrip, til Louisiana, men jeg er ikke helt sikker. Det blir i hvert fall helt fantastisk!




Forresten, når en snakker om Texas og USA, visste dere at jeg ikke visste at USA og Mexico grenset til hverandre? Det er bare noen uker siden jeg innså at kartet ikke så slik ut;


men slik;


Jeg var helt sikker på at immigranter fra Mexico ankom USA i båter eller ved å svømme, og skjønte dermed ikke hele poenget med en mur. En mur ved kysten, liksom, som ødelegger både strand- og fiskemuligheter... Jaja, årets blonde øyeblikk, for å si det sånn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar