tirsdag 26. april 2016

Øvelseskjøring

Jeg har ikke sittet bak rattet i en bil på leeeenge! På grunn av tidlig mørke og dårlig vær har jeg øvelseskjørt lite det siste halvåret. Når det først begynte å bli finere vær, hadde vi en liten ulykke med speilet på bilen med manuelt gir. De siste ukene har bilen vært klar til bruk, men jeg har ikke hatt tid til å kjøre litt.

I dag hadde vi heldigvis litt ekstra tid, så pappa og jeg dro ut til Forus for å kjøre. Imidlertid hadde mamma tatt med bilen med manuelt gir til Jørpeland. Det ordnet seg likevel, siden pappas bil er på reparasjon og vi har fått leiebil med manuelt gir. Dermed fikk jeg øvelseskjørt i en splitter ny og ren bil. Amazing!



Det er "bare" ett år til jeg kan ta lappen, og derfor på tide å begynne å kjøre skikkelig. Forhåpentligvis får jeg kjørt litt til i leiebilen før jeg må tilbake til mammas ikke like nye boble...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar