lørdag 30. april 2016

Thaifood

Tonje klager en del på at jeg ikke har smakt noe særlig thaimat, og derfor inviterte hun meg og noen andre jenter på trinnet til middag hos henne i kveld. Hun hadde laget utrolig mye mat, både vårruller, kyllingspyd med peanuttsaus, en type salat og curry.






Etter middag så vi helgens episoder av SKAM. Jeg er heeeelt avhengig, og må innrømme at jeg refresher nettsiden hele tiden i håp om en ny snutt. Vi koste oss også med Tonjes fantastiske appelsin-brownies, crème brûlée-iskrem og bær.


Jeg dro hjemover i ellevetiden, og da var jeg kjempetrøtt. Døgnrytmen min er helt rar nå for tiden, og til og med i helgene våkner jeg i syv-åtte-tiden, haha. Det var en skikkelig koselig kveld, og håper vi kan gjøre det igjen snart. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar