torsdag 21. april 2016

New in from Skins

For øyeblikket sverger jeg til treningstøy fra Skins. Jeg fikk min første kompresjonstights derfra i september, og fra da av var jeg helt frelst.

Min andre tights fikk jeg i julegave, og den var like god. Etter det har jeg stort sett brukt de to tightsene om hverandre, og bare brukt 2XU-tightsene når det har vært nødvendig. Jeg synes Skins-tightsene sitter utrolig godt på, de utvider seg lite og kompresjonen svekkes ikke. Jeg har lenge tenkt på å kjøpe flere tightser, men de er litt dyre så jeg vil ikke kjøpe en helt uten videre. De er nemlig på salg ganske ofte.

I dag var jeg med mamma på Coop Obs for å handle litt, og på vei til kassene så jeg skilt om Skins-salg. De hadde ganske lite tightser igjen i min størrelse, og de fineste fargene var allerede plukket ut. Jeg fant imidlertid to A200-modeller i XS, en rosa i kvinnemodell og en blå fra herrekolleksjonen.



Jeg har forresten også fått Sindres legg-kompresjonsstrømper. Han fikk dem til jul av meg i fjor, men likte dem ikke, og derfor får jeg dem. Med andre ord ble de som en julegave til meg selv. Yay! Blir gira bare av tanken på å løpe i shorts med strømper!



Tightsen skal prøves ut "skikkelig" allerede på søndag, på halvmaraton-etappen under Landsbyløpet på Randaberg. Jeg satser også på å få prøvd strømpene snart, men det må bli litt varmere før jeg løper i shorts. Jeg bruker på en måte  fremdeles ull når jeg løper ute...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar