fredag 29. april 2016

My favourite podcasts

Er det én ting jeg har fått dilla på de siste månedene, så er det podkaster. Jeg oppdaget podkast-appen for en stund siden, og etter det har jeg hatt hodetelefoner plugget i til enhver tid. Jeg følger med på forskjellige podkaser, og jeg bare elsker å lære nye ting og få nye idéer mens jeg sykler til skolen eller vasker huset. Under kan dere se noen av podcastene jeg følger ukentlig, og som jeg ikke klarer å vente på updates på.


Treningspodden Det Nye ShapeUps treningspodkast med fokus på treningsglede og enkle, men smarte, tips som gjør det kjekkere å trene. Redaktør i Det Nye Karine Thyness og PT Silje Thorstensen er jentene bak podkasten, og de er bare helt supre på å inspirere til trening! Podkasten har også en ukentlig utfordring hvor en kan vinne treningstøy fra Puma.


Stortingsrestauranten Stortingsrestauranten er Høyres podkast med "backbencherne" Tina Bru og Henrik Asheim. De presenterer politikk og ukens hendelser på Stortinget på en veldig forståelig måte. I tillegg er de veldig morsomme, og jeg synes det er interessant å høre politikerprat en vanligvis ikke får høre.

Uillustrert Vitenskap Jeg elsker å høre på ting jeg egentlig ikke skjønner bæret av, og det får jeg i massevis i Illustrert Vitenskaps podkast. Podden inkluderer reportasjer om alt fra astronomi til zoologi, og jeg lærer noe nytt hele tiden.

Friday Night Comedy En av BBCs mange podkaster hvor en rekke komikere kommenterer nyheter fra den siste uken

♥ The Inquiry Enda en podkast fra BBC, som tar opp og diskuterer samfunnsaktuelle spørsmål med fire forskjellige eksperter.

Jeg ligger litt bak på podcaster, så jeg skal tvilsomt kjede meg på flyet til Aberdeen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar