lørdag 2. april 2016

Landsbyløpet 2016

Jeg har blitt helt hektet på å løpe halvmaraton. - Eller, jeg har blitt helt hektet på å melde meg på halvmaraton. Jeg skal jo løpe Hålandsvannet Halvmaraton på tirsdag, og videre har jeg planlagt å løpe det tredje løpet i Spirits Halvmaratonkarusell, Stavanger Marathon, Sandnes Halvmaraton og 3-Sjøersløpet.


Jeg har lagt inn alle halvmaraton i regionen i kalenderen min, og så løper jeg bare det jeg har tid til. Et av de løpene jeg ville løpe var Landsbyløpet i Randaberg, men jeg trodde ikke egentlig jeg skulle få løpt løpet. Søskenbarnet mitt har nemlig konfirmasjon den helgen, men plutselig ble løpet på søndagen og konfirmasjonen på lørdagen. Derfor meldte jeg meg i dag på Landsbyløpet, som er 24. april.



Jeg gleder meg masse til å løpet, og satser på at jeg gjør det ganske greit. Det blir nå to halvmaraton og to ca. 10 kilometersløp i april, og jeg har aldri løpt så mye på én måned før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar