lørdag 9. april 2016

Konkurranse-kveld på Høyres Hus

Torsdag kveld var jeg på mitt første torsdagsklubb-møte i 2016. Nesten hver torsdag arrangerer Unge Høyre torsdagsklubb, som vanligvis består av foredrag, skolering eller sosialt.

Jeg meldte meg inn i UH i fjor høst, og var da ganske aktiv, men i de siste månedene har jeg ikke vært på et eneste møte. Jeg har utsatt det gang på gang, og plutselig var vi i april. Derfor var det kanskje ikke så overraskende at det i mellomtiden har kommet mange flere medlemmer og masse nye folk.


Torsdagens torsdagsklubb var bare sosialt, med forskjellige brettspill, Cards against humanity og pizza. Til slutt ble det også arrangert en Kahoot-quiz med over 50 spørsmål. Thale og jeg ble hentet før Kahoot-quizen var over, så vi hadde dermed ikke sjanse til å vinne. Det var likevel en skikkelig bra kveld, og veldig gøy å bli kjent med nye folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar