søndag 24. april 2016

Konfirmasjon

Konfirmasjonen til Simen begynte ikke før halv to, men selve gudstjenesten var klokken elleve. Hele familien var selvsagt tilstede i Tasta Kirke, for å se Simen bli "skikkelig" konfirmert før festen.



Etter gudstjenesten dro vi til Randaberg videregående skole, hvor festen skulle holdes. Vi kom ganske tidlig, men brukte tiden på å hjelpe til med å sette frem mat og sånn. Tante hadde pyntet bordet skikkelig fint, og jeg likte spesielt godt de omvendte vinglassene med kubbelys oppå. Snakk om kreativt!





Resten av familien kom rundt to, og da var det middag. Vi fikk servert wraps, pastasalat, foccaccia-brød (som jeg trooor var litt grovt!) og curry med kylling. Utrolig masse god mat, og jeg var nærmest mett da kakene ble satt på bordet.




Alle kakene så helt fantastiske ut, og jeg smakte litt av de fleste. Favoritten var imidlertid sjokolade-muffins med flytende (!) karamell inni, og gulrotkake. Gulrotkake er min guilty pleasure, og jeg småspiste flere stykker etter at alle var ferdige å spise, hehe.

Etter maten minglet vi en god stund, før folk begynte å gå. Det var veldig gøy å se familien igjen, og jeg håper Simen også hadde en flott dag. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar