fredag 29. april 2016

Klar for Siddisløpet

Om under 24 timer står jeg klar ved startstreken til Siddisløpet 2016, og for første gang er jeg ikke så veldig nervøs. Jeg har blitt såpass vant til Stokkavannet nå, at det ikke blir så veldig skummelt å løpe lenger. Jeg gleder meg heller masse til en skikkelig løpsfest med god stemning og masse folk.

Sindre og pappa, som skal løpe Siddisløpet for første gang i år, hentet startnummerene våre i går. Dermed slipper vi å møte opp tidlig i morgen, og heller bare fokusere på å varme opp før løpet. Startskuddet går ikke av før klokken tre, eller fem over tre for min del.



Jeg krysser fingrene for at alt klaffer i morgen, og at jeg løper inn på ny pers. Jeg stiller i puljen under 45 minutter, så jeg satser på å henge på noen andre i puljen. Jeg har aldri løpt så fort rundt Stokkavannet før, men jeg er helt sikker på at jeg kan klare det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar