mandag 4. april 2016

Klar for halvmaraton

I morgen klokken seks avfyres startskuddet til mitt tredje halvmaraton, Hålandsvannet Halvmaraton, arrangert av Spirit. Jeg hentet startnummeret mitt etter jobb i dag, og nå mangler jeg bare å sette i sikkerhetsnåler og finne frem tre seigmenn til løpet.



Løpet er rundt Hålandsvannet, med start ved Endrestø. Vi skal løpe tre runder rundt vannet, og det kjenner jeg jeg gruer meg litt til. Det er greit nok å løpe langt, men jeg er ikke noe glad i å løpe frem og tilbake eller rundt i ring. Jeg skal nok klare meg likevel, spillelisten min er nemlig oppdatert og jeg har podcasts lastet ned dersom jeg blir lei av den.


Det blir litt rart å løpe halvmaraton på en hverdag, i og med at jeg både skal på skole og jobb før løpet. Siden jeg har en hel dag foran meg, vil jeg ha en god natts søvn og være skikkelig uthvilt, og hopper derfor til sengs nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar