søndag 17. april 2016

Klar, ferdig, løp

De neste to helgene skal jeg delta på to løp, et halvmaraton og Siddisløpet rundt Stokkavannet. Stokkavannet er en av mine favorittløyper å løpe, så for å få en liten generalprøve før Siddis, tok jeg med Sindre og pappa rundt vannet i formiddag.

Dagsformen føltes fin og jeg gledet meg til å løpe runden så fort jeg kunne. Slik ble det imidlertid ikke. De første to-tre kilometerne gikk fint, men etter hvert begynte jeg å bli litt dårlig i magen. Resten av turen var rett og slett vond og veldig lang. Jeg kom likevel rundt på under 50 minutter, så alt for dårlig var det ikke. Jeg krysser fingrene for at det går bedre på selve løpet, og at jeg slår rekorden min.


Til tross for at turen ikke var så gøy som den pleier å være, var det greit å komme litt ut og få en pause i mattelesingen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar