lørdag 16. april 2016

Girl's night

I går kveld fikk jeg besøk av Sofie, Marie, Tonje og Heidi, for å spise og se Idol med meg. Jeg er ikke noen mester på kjøkkenet, så jeg "safet" med nachos med guacamole og ostedip.



Idol måtte imidlertid pauses en time, siden middagen tok litt lang tid å lage, i tillegg til at vi satt lenge ved bordet etterpå. Til dessert hadde Sofie laget noen sinnsykt gode kanelboller, som vi koste oss med under Idol. Hun er skikkelig god på bakst, og jeg må bare få henne til å lære meg hvordan hun får slik en fancy form på kanelbollen!



Jeg har ikke sett Idol på flere år, og har heller ikke fulgt med på årets deltakere, men Marius fra Stavanger hadde i hvert fall en helt rå cover av Muse-sangen "Uprising"

Jentene dro i elleve tiden, og det var akkurat på tiden. Jeg var kjeeeempetrøtt, og sovnet med en gang jeg la meg ned på sengen, haha. Det var en skikkelig koselig kveld, det er alltid så gøy når hele gjengen finner på ting sammen. ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar