tirsdag 12. april 2016

Books I want to read

Noe av det mest avslappende jeg vet om, er å sitte ute i solen og lese. Det har jeg ikke hatt anledning til de siste månedene, men nå nærmer sommeren seg med stormskritt, og været begynner å bli bedre. Faktisk har vi hatt skikkelig fint vær her i Stavanger de siste dagene, med 12-13-14 grader og strålende sol. Fantastisk!

Jeg har ikke hatt så mye tid til å kose meg uti solen og nyte det fine været helt enda, jeg jobber nemlig med en artikkel i samfunnsfag. Den skal heldigvis leveres inn fredag kveld, og da kan jeg kose meg og slappe av hele helgen. Da skal jeg absolutt sette meg ned med en bok, og her er en liten oversikt over bøker jeg har tenkt å lese fremover.

♥ Me before you - Jojo Moyes

♥ Saving CeeCee Honeycutt - Beth Hoffman

♥ The Island - Victoria Hislop (en av mine all-time favoritter)

I'll give you the sun - Jandy Nelson (jeg leste denne på norsk for omtrent et år siden, og elsket den!)


♥ How to be good - Nick Hornby

♥ Charlotte Isabel Hansen - Tore Renberg

♥ The Diary of a young girl - Anne Frank

♥ The picture of Dorian Gray - Oscar Wilde


I neste uke har for øvrig Sølvberget boksalg, i sammenheng med Verdens Bokdag. Jeg skal selvsagt innom, og håper jeg finner noen bøker til samlingen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar