fredag 1. april 2016

A month without Starbucks

Målet mitt for mars, i mitt A year of living without-prosjekt, var å kutte ut "jeg orker ikke"-phrasen fra mitt vokabular. Det har jeg forøvrig klart ganske fint, bortsett fra når det kommer til å gå ut i friminuttene, hehe.

Den kommende måneden skal jeg holde meg borte fra Starbucks. Jeg hadde månedens siste drikk i går, en karamell-kakao, og det var faktisk den første drikken på kjempelenge. Selv om Starbucks er kjempenærme skolen, under 50 meter, har jeg ikke følt noe trang for å dra dit i det siste. Stolt! Jeg er derfor ikke i tvil om at jeg skal klare denne måneden.




Prosjektet mitt har gått ganske bra til nå, noen måneder har gått litt skeis, mens andre har gått strålende. Jeg tror imidlertid jeg er ferdig med de verste månedene nå, og tror jeg skal klare alle de neste månedene med glans!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar