tirsdag 8. mars 2016

Update: Reading challenge 2016

I januar utfordret jeg Tonje til Popsugars lese-challenge for 2016, som går ut på å lese omtrent 40 forskjellige bøker, alt fra "a satirical book" til "a book with a blue cover".


Jeg har alltid likt å lese, men jeg har lest betydelig mye mindre de siste årene. En reading challenge, spesielt når jeg "konkurrerer" med noen, tror jeg kan få meg i gang igjen, selv om jeg til nå ligger litt etter skjema. I gjennomsnitt må vi nemlig lese litt mer enn tre bøker i måneden. Jeg begynte litt for sent, og siden vi nå er i andre uke i mars, burde jeg ha lest rundt 7-8 bøker. Jeg har i stedet bare lest fem...;

♥ A book set in your home state: Forbannet av Tonje Tornes

♥ A book written by a comedian: Verdens beste mamma - NOT av Henriette Steensrup

♥ A classic from the 20th century: To kill a mockingbird av Harper Lee


♥ A book from the library: Fange 59: Taterpige av Aina Basso

♥ A book that's guaranteed to bring you joy: Svindel og multelikør av Catharina Ingelman-Sundberg

Bøkene jeg har lest er veldig varierte, alt fra nynorsk, til klassikere og pensjonist-krim. Utrolig gøy å få muligheten til å lese så variert ved hjelp av challengen! Neste bok på planen er The picture of Dorian Gray, som går under "A book at least 100 years older than you".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar