onsdag 30. mars 2016

Produktiv

Vanligvis begynner skoledagen min kvart over åtte, noe som gjør dager som dette ekstra bra. I dag er nemlig ikke engelsk-læreren vår her, og vi skal i stedet lese et utdrag fra I am Malala av Malala Yousafzai. Jeg leste utdraget før påskeferien, og har egentlig derfor fri frem til klokken ti. Likevel satte jeg meg på sykkelen halv åtte og syklet til skolen sammen med Thale.

I stedet for å gå på skolen, satte jeg meg på biblioteket for å prøve å få jobbet litt med en geografi-innlevering. Jeg hadde planer om å jobbe med den i påsken, men så fant jeg på så mye annet og fikk besøk flere dager, så jeg fikk ikke gjort så mye mer enn å tenke på den. Oppgaven skal ikke leveres inn før i neste uke, men jeg vil gjerne få den ferdig før det. Jeg har jobbet med den i over én time nå, og har i hvert fall kommet ganske godt i gang.



Egentlig har jeg mest lyst til å dra bort til en av de tusen kaféene her i sentrum og kjøpe noe å drikke - genistrek å glemme drikkeflaske -, men jeg skal klare å holde ut i tre kvarter til! Jeg har kommet til punkt tre på oppgaven, og jeg skal i hvert fall klare å fullføre det!


Jeg må forresten tipse om Intellectus på Tumblrs printables! Hun har lagt ut flere ferdige, helt geniale dokumenter en kan printe ut for å holde kontroll på oppgaver og slikt. Sjekk ut posten med printables for mars her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar