onsdag 2. mars 2016

Hverdagslykke

Denne uken har Sabi Sushi 100-kroners uke, og selger fjorten utvalgte biter for en hundrings, dersom en bestiller før klokken fem. Jeg ble tidlig ferdig på grunn av en mattetest, og gikk derfor innom Sabi på vei hjem fra togstasjonen.



Jeg var litt usikker på om jeg kom til å like sushien, jeg kunne tross alt ikke velge selv. Jeg er ganske pinglete når det kommer til sushi, og bestiller vanligvis ikke noe jeg ikke vet at jeg kommer til å like. Derfor ble jeg veldig lettet da jeg så at i hvert fall den ene maki-rullen inneholdt tempura og avokado, som er min favoritt.

Sushien var skikkelig, skikkelig god, selv om jeg ikke har peiling på hva den andre typen maki var - det var hvit fisk i alle fall. Dersom jeg ikke finner noe til middag på lørdag, tar jeg definitivt middagen på Sabi!



Nå skal jeg øyeblikk ut mot sentrum igjen, for å klippe meg. Håret mitt har trengt en grundig klipp lenge nå, men jeg har ikke hatt tid til å bestille før nå, hehe. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal klippe det, men jeg vil i hvert fall ha det litt kortere. Det er nemlig i veien til alle tider - spesielt på trening -.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar