onsdag 9. mars 2016

Grit cardio #16

I forrige uke fikk alle Les Mills Grit-instruktørene det nyeste Grit-programmet. Jeg har sett litt smutter fra programmet, og har gledet meg i flere uker på å prøve det ut, og ble litt skuffet da vi ikke fikk kjøre det på tirsdag. Vi fikk likevel blandet inn noen av de nye øvelsene i programmet, så det ble en liten miks av Grit #15 og #16.


Vi skulle egentlig ikke ha release på programmet her på Arena Hinna før på fredag, men plutselig ble en av de andre instruktørene syke, så Jorge fikk presset inn et økt med det nye cardio-programmet i stedet.

Jeg er vandt til å la to økter på onsdagene; Grit Mix og morgenen og løpegruppe om kvelden, men siden vi hadde fri i dag, droppet jeg morgentreningen. Derfor var jeg helt i hundre over en ekstra Grit-time, og bestemte meg for å kombinere timen med løpegruppe. Begge øktene er relativt tunge, så heldigvis fikk jeg en tre-kvarters pause mellom dem.

Det nye Grit cardio-programmet tok opp igjen flere "gamle" øvelser, men i nye kombinasjoner. Samtidig var det også mye nytt, og selv om jeg ikke fikk til alt (slik er det alltid første gangen), var pulsen relativt høy hele timen.


Grit #16 var helt fantastisk, og skikkelig tung. Jeg gleder meg masse til å prøve ut de andre programmene, som forhåpentligvis kommer på planen i løpet av uken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar