lørdag 5. mars 2016

Girl's night out

I går kveld dro jeg direkte fra Grit-økten min til sentrum. Heidi og jeg avtalte tidligere i uken å se komedien Hail Caesar sammen på kino, og først spiste vi middag i sentrum.

Vi vurderte først å gå på Døgnvill, men der var det stappfullt og siden vi ikke hadde bestilt bord, spiste vi på Al Forno i stedet. Jeg, kjedelig som jeg er, hadde det samme som forrige gang jeg var der, en type white-pizza med ruccola, serrano-skinke, oliven, tomat og parmesan-ost, mens Heidi hadde lasagne.



Etterpå hadde vi dessert, og jeg fikk endelig smake rocky browniesene jeg siklet etter forrige gang. Skuffende nok var kaken imidlertid ikke såååå god... - Det har skjedd en god del ganger med Heidi og meg i år, blant annet med en Starbucks-foccacia og en belgisk vaffel. Vi har ventet lenge og gledet oss til å smake dem, og så er de ikke gode i det hele tatt.


Etter middagen gikk vi opp til kulturhuset og kinoen. Filmen var heller ikke særlig imponerende, og vi så ikke hele sammenhengen i den. Det var en del morsomme episoder, men alt i alt var den litt uforståelig. Det var likevel en veldig koselig kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar