onsdag 30. mars 2016

Color me Rad Oslo

Et av de løpene jeg har hatt lyst til å delta i lenge, er Color me rad. Color me rad er et fem kilometers løp hvor en får fargepulver kastet på seg mens en løper. Arrangementene finnes over hele verden, og i år kommer det faktisk også til Stavanger. Selvsagt måtte løpet her bli lagt samme helg som Stavanger Marathon, så jeg får ikke mulighet til å delta.


Siden jeg ikke kan løpe her i Stavanger, fikk Heidi en idé om at vi kunne løpe sammen i Oslo i stedet. Hun har familie i Oslo og er der én helg i måneden, så da kunne jeg bare bli med henne 20. august, helgen som løpet arrangeres. Vi bestemte oss for å gjøre dette, og nå er begge to meldt på løpet.

Løpet er litt annerledes enn det jeg har vært med på før, det er nemlig ikke så veldig fokus på å løpe raskt gjennom, men heller å fjase seg gjennom, ta kule bilder og få mye farge på seg. I følge Cecilie fra Sprekfisene, som jeg trente litt med til The Beast i fjor, var det mye show og god stemning, og alt i alt et veldig gøy arrangement.



Dersom en melder seg på løpet i løpet av kvelden, får en også tre fargebomber helt gratis, med rabattkoden "3freebombs". Det er maskiner og folk som kaster farge underveis, men det blir nok kult å kaste på hverandre også. Jeg gleder meg i hvert fall helt sykt mye, og håper på å få en fin opplevelse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar