torsdag 17. mars 2016

3-Sjøersløpet 2016

For rundt et halvt år siden løp jeg mitt første halvmaraton, 3-Sjøersløpet 2015. Det var en helt fantastisk opplevelse, og det kjekkeste løpet jeg har vært med på. Påmeldingen til årets løp åpnet for en stund siden, men jeg har ikke meldt meg på før nå. Denne uken økter nemlig påmeldingsavgiften med 50 kroner, til 450, og siden jeg betaler løp selv, "måtte" jeg melde meg på før fristen.


I år har jeg vært litt tøff, og satt ned forventet sluttid på 2 timer. Jeg har løpet på 2 timer og ni minutt og 2 timer og syv minutt før, så i november satser jeg på å løpe på to timer. Hadde vært veldig gøy å komme under 120 minutter også, men jeg vil ikke satse for høyt. Jeg har imidlertid gooood tid på å trene meg opp, løpet er tross alt ikke før første lørdag i november, den 5.


Nå er jeg meldt på tre halvmaraton i 2016; 3-Sjøers, Hålandsvannet og Stavanger Marathon, og jeg håper også å løpe Landsbyløpet, Arena til Arena og Stokkavannet (nytt løp i Spirits halvmaratonkarusell). Jeg satser på at 2016 blir et bra år! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar