mandag 29. februar 2016

Ukens første morgenøkt

Den følelsen å være ferdig trent før klokken slår halv åtte, og det på en mandag! Da har jeg hele dagen fri, selv om jeg helt ærlig heller skulle ha dratt på enda en løpeøkt halv åtte i kveld, i stedet for å jobbe med de tre muntlige vurderingene som jeg nå har tid til.

Morgentrening er noe av det beste jeg vet, for til tross for at det betyr at jeg må lage lunsj selv, vekker det kroppen og føler jeg klarer å konsentrere meg mer på skolen. I dag morges var det løpegruppe med Morten på planen, og vi løp bakkeintervaller på cascades-programmet som ligger inne på tredemøllen. Økten varer i tretti minutter, og består av to topper. Eller, det ser ut som to topper, men egentlig blir incline'n tredemølla bare brattere og brattere, før den i pausen blir mindre bratt, og så mer bratt.


Helt ærlig kan jeg ikke tro at jeg kom meg opp da vekkerklokken ringte halv seks i morges, og at jeg kom meg i seng tidlig nok i går kveld. De siste ukene har jeg nemlig både prokrastinert leggetid og oppvåkning, og omtrent snudd døgnrytmen på hodet.

Neste morgentrening er allerede på onsdag, - jeg må komme meg tilbake i rutiner med en gang -, og da skal jeg på Grit Mix.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar