lørdag 13. februar 2016

Sofie 17 år

I starten av februar fylte en av venninnene mine, Sofie,  17 år, og torsdag kveld ble dagen feiret hjemme hos henne.

Kveldens tema var dress to impress eller galla-antrekk, noe som gjorde at jeg stresset med å finne noe å ha på meg hele uken. Jeg kan ikke fordra å være over- eller underdressed, og tvinger alltid vennene mine til å sende bilde av outfits før jeg kler meg! Denne uken var imidlertid problemet at jeg ikke har noen fine kjoler. Jeg har et par hverdagskjoler og noen sommerkjoler, men bortsett fra det er skapet mitt fullt med alt annet enn kjoler. Mamma, derimot, har kjempemange flotte kjoler, så jeg fant fort ut at jeg måtte se i hennes skap. Jeg fant veldig mange fine kjoler, som passet perfekt til tema, men vi har selvfølgelig ikke samme størrelse i klær. Til slutt endte jeg opp med en hvit og poofy one-strap kjole.



Jeg kom litt sent, så vi begynte å spise med en gang jeg kom. Sofie hadde laget noen helt utrolig gode, fylte baguetter som jeg få oppskriften på!



Etter middagen spilte vi et par runder med mimeleken, spiste vi dessert; Snickers-kake, hjemmelaget Oreo-sjokolade og sjokoladekake med kremfyll.




Jeg måtte gå rett etter at vi hadde spist, siden pappa, som skulle hente meg, hadde jobb fredags morgen. Det var en skikkelig koselig kveld, og veldig gøy å bli kjent med Sofie sine "andre" venner! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar