tirsdag 9. februar 2016

Oslo Ess på Folken

Mitt favorittband fra Norge er Oslo Ess. Sangene er bra og fengende, selv om det er litt annerledes fra den type musikk jeg vanligvis liker. Neste torsdag kommer de til Folken, og gjett hvem som har billetter!


Pappa fant Oslo Ess rundt 2011-2012, etter at de kom til Urørt-finalen i 2011. Jeg husker at jeg ikke kunne fordra dem de første ukene, men som med mye av pappas musikk, vokste de på meg. Jeg begynte å høre sangene i skjul, haha, før jeg turte å innrømme at jeg faktisk likte musikken deres.

Jeg har snakket om å ringe Folken for å bekrefte at vergeordningen deres teller for konserten, ettersom det egentlig er 18 års aldersgrense, i flere uker nå, uten å ha gjort det. I dag fikk jeg endelig ut fingeren og bestilte billetter, og heldigvis var det flere igjen. Forrige gang jeg utsatte å høre om billetter, da var det et av mine andre favorittband, The Wombats, som skulle opptre, og da jeg til slutt skulle ringe, var alt utsolgt. I dag fikk jeg heldigvis billetter, så nå gleder jeg meg halvt i hjel til den 18.


Jeg har sett Oslo Ess én gang før, på Vinterlyd i Stavanger 2013. Jeg husker ikke så veldig mye av det, annet enn at det var skikkelig kult, og jeg gleder meg veldig til å se dem på scenen igjen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar