mandag 22. februar 2016

Hjemmelaget juice

I dag morges skulle jeg egentlig på løpegruppe, men på grunn av steinglatte veier kom jeg meg ikke ned til treningssenteret. Jeg prøvde å sykle, men falt bare et par hundre meter borti gaten, og innså at jeg aldri kom til å komme ned i tide. Pappa var våken da jeg kom hjem igjen, og vi gjorde et forsøk på å kjøre, med siden vinduene var frosne var det også til ingen nytte. Det ble ikke morgentrening på meg i dag med andre ord, men heldigvis har jeg fått plass på timen i kveld.



Når jeg først har stått skikkelig opp, klarer jeg ikke sovne igjen, så jeg så ikke vitsen i å legge meg da jeg kom hjem igjen. I stedet fant jeg frem juice-maskinen, og lagde juice. Vi hadde ikke så mye frukt eller grønnsaker hjemme, men jeg mixet sammen litt epler, gulrøtter, agurk og sitron, og fikk akkurat nok juice til å fylle ei flaske. Lykke!




Mamma og pappa tok nettopp med juice-maskinen hjem fra hytten, og jeg håper på å bruke den mer her hjemme enn vi har gjort der. Nå kan jeg jo lage juice med meg til lunsj også, hvis jeg klarer å stå opp tidlig nok til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar