mandag 1. februar 2016

Hålandsvannet Halvmaraton

I dag åpnet påmeldingen til Hålandsvannet Halvmaraton, og dermed røyk målet mitt om å ikke bruke penger denne måneden, allerede den første dagen... Til mitt forsvar er det 100 kr i rabatt dersom en melder seg på før midten av februar, og det tilbudet kunne jeg bare ikke miste.


Hålandsvannet Halvmaraton består av tre runder rundt Hålandsvannet, og blir arrangert av Spirit  - Stavanger Friidrettsklubb. De arrangerte også Spiritløpet, som jeg synes var skikkelig bra, så jeg gleder meg til å prøve enda et løp arrangert av dem. Denne gangen er løpet på en tirsdag, 5. april klokken seks, så det blir annerledes opplevelse å løpe halvmaraton på en ukedag. Krysser bare fingrene for at vi ikke har noen vurderinger dager etterpå.


Hålandsvannet Halvmaraton inngår som løp nummer to i Spirits nye halvmaratonkarusell, hvor løp nummer én var Spiritløpet forrige lørdag og det siste er Stokkavannet halvmaraton tirsdag 27. september. Alle som fullfører karusellen får deltakerpremie, og jeg vil selvsagt prøve på det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar