lørdag 13. februar 2016

Feiring av ferie

På torsdag fikk vi, én dag før de fleste andre, vinterferie. Jeg sto likevel opp til vanlig tid, for å ha tid til å vaske huset og skrive ferdig et essay. - Og så dro jeg selvfølgelig på trening! Jeg var først på løpegruppen om formiddagen, før jeg senere på dagen dro på en økt med dobbel Grit.

Etter Grit-timene dro jeg til Tonje, for å feire at det er ferie og sørge over at Heidi har dratt til Thailand og Hong Kong uten oss. Sofie, som går i en av de andre klassene på Kongsgård, var der også, og vi stekte pizza og lagde brownies med appelsin.



Jeg prøvde også far til Tonjes ClassyWalk, og for en skummel ting! Etter å ha sett alt for mange videoer av folk som faller på brettene, var jeg allerede skikkelig redd. Det var likevel overraskende lett å komme seg på, men å faktisk kjøre var litt vanskeligere. Jeg klarte å bevege meg litt, men foreløpig tviler jeg på at jeg går til innkjøp av en slik selv. I den farten jeg hadde, er det raskere å gå! Tonje og broren var derimot godt vante til brettet, så det er nok lett når en først lærer seg å stå på det.


Det var en veldig koselig start på ferien! Nå er jeg imidlertid ganske alene, for Tonje reiser til Paris i morgen, mens Thale er i Voss. Forhåpentligvis er det andre som også er hjemme, jeg tror ikke Mathea skal reise bort, slik at jeg ikke er alene hele ferien! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar