lørdag 6. februar 2016

Bursdagsfrokost

I dag blir Heidi 17, og derfor sto vi opp tidlig for å lage en skikkelig frokost. Jeg hadde jobb klokken ti, så vekkerklokken ringte bare én time senere enn vanligvis. Vi hadde planlagt å lage pannekaker, så i går ettermiddag kjøpte vi inn ingredienser og Nutella.

En av mine maaaange guilty pleasures er pannekaker med banan og Nutella (åhhh, throwback til språkreisen og de alt for mange pundene brukt på dette), så jeg kjøpte med meg Nutella i går kveld. Jeg glemte bananer, men vi hadde krem hjemme, og det er nesten like godt!





En skikkelig koselig morgen, selv om det gjerne var litt for tidlig. Litt dumt at vi ikke kunne feire dagen litt lengre, men heldigvis feiret vi litt med karamellpopcorn og isbiter med saft før vi la oss. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar