fredag 22. januar 2016

Sleep tight with Relaxing Pillow Mist fra L'Occitane

I oktober leste jeg et av Eirin tipser-innleggene til Eirin Kristansen, hvor hun skrev om en spray fra L'Occitane. Sprayen, som heter Relaxing Pillow Mist fra L'Occitane, skal skape en beroligende atmosfære, og ble satt opp på ønskelisten min med en gang.


Jeg fikk to sprayer til jul, og jeg har prøvd den ene ut den siste måneden. Helt ærlig tvilte jeg litt på at sprayen skulle funke, i hvert fall ikke på annet enn placebo. Jeg ble likevel overrasket, for jeg føler faktisk jeg sovner raskere om kvelden.

Sprayen består av 100% naturlig duft fra eteriske oljer av lavendel, bergamot, mandarin, søt appelsin og geranium, og lukter skikkelig godt. Ettersom sprayen inneholder lavendel, som skal virke avslappende på kroppen og gjerne blir kalt naturens svar på sovepiller, trenger det ikke bare være placebo-effekten som får meg til å sove bedre.


Nå skal jeg øyeblikk hoppe til sengs, men først skal rommet selvsagt sprayes med pillow mist'en fra L'Occitane! Jeg har ikke vært helt på topp den siste uken, jeg har vært skikkelig forkjølet og hatt lite overskudd til annet enn jobb, skole, lekser og prøve-øving. Jeg har heldigvis fått mye søvn, og noe som jeg synes er verdens beste medisin! Jeg er enda ikke helt frisk, men forhåpentligvis føler jeg med bedre i morgen etter en god natts søvn, slik at jeg er klar til Spiritløpet 2016 og mitt andre halvmaraton. Jeg har IKKE lyst til å avlyse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar