tirsdag 5. januar 2016

Skins A200 thermal

Etter at jeg frøys rumpa av meg under en løpetur tidlig i november, har jeg tenkt på å kjøpe meg thermal treningstights.

Jeg lette etter Skins sine A200 thermal-tightser i London, men jeg fant bare de vanlige kompresjonstightsene. Jeg "måtte" med andre ord kjøpe dem i Norge i stedet, og i ettermiddag gikk mamma inn på forskjellige nettbutikker for å se på prisen. Vi var heldige, for akkurat nå er ene thermal-tightsen til Skins på salg hos Treningstoy.no, og jeg bestilte den med hjem. Treningstoy.no er en nettbutikk fra Haugesund, og var faktisk med på å sponse The Beast. Det er første gang jeg bestiller derfra, så håper alt går som smurt.


Thermal-tighstene til Skins passer godt fort utendørs vinteraktiviteter, og en kan trene utendørs i ned til -20 grader. De termiske egenskapene i tightsen holder musklene på sin ideelle temperatur i tillegg til at det er en kompresjonstights. Jeg har to tightser fra Skins fra før av, begge i A200-modellen, og er skikkelig fornøyd. De sitter godt på, er behagelige og har - i hvert fall ikke enda - mistet "kompresjonseffekten".

Det tar rundt 5-7 virkedager før tightsen kommer, og jeg gleder meg veldig til å prøve den ut. Det kan se ut som om det blir kaldt under Spirit Halvmaraton den 23. januar, og da kan en thermal-tights komme godt til nytte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar