lørdag 30. januar 2016

Reebok Cardio Pump Fusion

Før jul leste jeg om en ny Reebok Pump-versjon i Det Nye ShapeUp, Cardio Pump Fusion, som er spesialisert for saltimer med masse hopp og sprett. Jeg er på Grit to-tre timer i uken, og i de siste ukene har jeg tatt mer tuck-jumps, power-lunges, squat-jumps og hopp på step enn noen gang før. Jeg bruker et par gamle sko fra USA 2014, og det kjenner beina mine godt.


Skoene, som jeg har løpt litt for mange mil med på tredemølle, er ganske slitte, i tillegg til at de originalt ikke har så veldig mye støtte. Jeg har allerede et par normale Reebok Pump-sko, som jeg bruker som løpesko, og jeg er kjempefornøyd. Derfor ble jeg kjempegira på de nye skoene, og det sto øverst på listen min over ting å kjøpe da jeg var i London. Dessverre hadde de ikke fått dem inn i Reebok- og sportsbutikkene jeg var innom, og dermed måtte jeg vente til jeg kom hjem til Norge igjen.

De siste ukene har jeg planlagt å dra ut for å kjøpe skoene, men jeg har ikke funnet tid før i dag. Etter jobb dro mamma og jeg ut på GMax, og gjett hva! De hadde salg på skoene! Cardio Pump Fusion koster egentlig 1200-1300 kr, men jeg fikk dem til 900. Ikke så veeeldig stor forskjell, men gøy likevel!




Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe dem i lilla, slik som på bildet over. Dem hadde de imidlertid ikke, så valget falt på et par i svart i stedet. Jeg skal på Grit på tirsdag, og da skal jeg prøve dem ut for første gang. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar