torsdag 7. januar 2016

Marlees Verden 6 år

I dag er det hele seks år siden jeg klikket meg inn på det som den gang het Blogspot.com og etablerte Marlees Verden. Jeg var ti år, og bloggen ble laget etter tips fra mamma, ettersom jeg var så glad i å skrive. Før 2010 hadde jeg kun skrevet små "bøker" og fanfictions om Harry Potter, og jeg husker jeg syntes det var veldig stas å faktisk kunne publisere det jeg skrev på nettet. Jeg ble raskt hekta, og skrev i løpet av året 493 innlegg på bloggen. Nå, seks år og 2627 innlegg senere, er jeg enda like glad i å blogge.


Det er ganske rart å se tilbake i arkivet over alt jeg har gjort og fått gjennom bloggen de siste årene. Jeg har blant annet fått tilsendt bøker fra Gyldendal for å anmelde - enhver lesehests drøm -, samarbeidet med Stavanger Aftenblad, blitt intervjuet av Kvinneguiden, blitt sponset, hatt presse-akkreditering på Viking Stadion og fått gratis-billett til The Beast.

Disse seks årene har gått skikkelig fort, og selv om det har vært dager der jeg har vurdert å bare kutte ut hele bloggen, er jeg glad for at jeg har fortsatt. Stort sett har det vært kjempegøy å blogge, og jeg håper jeg fortsetter i enda et par år. Jeg er så utrolig glad for at jeg trykket på "opprett blogg"-knappen den dagen for seks år siden!


Til slutt vil jeg bare takke alle leserene mine, både dem som har fulgt med meg hele veien, og de som har hoppet på underveis! Jeg håper dere vil fortsette å følge bloggen min fremover også. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar