onsdag 6. januar 2016

London dag 3

Jeg trodde vår siste dag i London kom til å bli skikkelig travel, men da mandagen kom var hele familien egentlig ganske ferdige med shoppingen. Vi sto likevel opp tidlig og ruslet nedover Oxford Street, fra Marble Arch, fra morgenen av.

Vi spiste frokost på en Pret a Manger, en britisk matkjede som selger organisk og naturlig mat, før shoppingen begynte. Jeg var innom Urban Outfitters og kjøpte en vinrød, høyhalset genser, og fant to par jeans på River Island.


Etter et par timer i Oxford Street, gikk vi ned til Carnaby Street. Der var hele gaten skikkelig julepyntet, med lys, stjerner og diskoballer hengende mellom husveggene. Skikkelig koselig!


Vi spiste lunsj på burger-restaurant Byron's, hvor de hadde verdens beste Oreo-milkshake. Jeg hadde en burger og søtpotetfries med milkshaken, og det var absolutt turens beste lunsj!



Før vi tok turen mot flyplassen, kjøpte jeg en foret jean-jacket fra Levi's. Den kostet egentlig mer enn den gjør i Norge, men siden vi får penger tilbake for taxen, ble den litt billigere. Flyet vårt tilbake til Stavanger gikk i nitiden, så etter det hentet vi koffertene på hotellet og tok toget til Gatwick. Det var en utrolig kjekk tur, og jeg er veldig glad for at mamma og pappa tok oss med! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar