mandag 4. januar 2016

London dag 2

I dag morges åpnet ikke butikkene før klokken tolv, så vi kunne sove litt lenger. Vi sov faktisk lengre enn hotellet serverte frokost, og måtte derfor spise ute.

Etter frokost tok vi tuben opp til High Street Kensington. I området rett ved underground-stasjonen der, er det både Urban Outfitters og Amercian Apparel, hvor jeg shoppet mens resten av familien var inne på TKMaxx. Jeg fant meg en gul- og hvitstripete kjole på Amercian Apparel og en rød turtleneck-genser på Urban Outfitters, mens de andre ikke fant noe. Resten av dagen ble brukt på House of Fraser, Nike Town, John Lewis og Adidas, og jeg kjøpte bare en ny treningstights fra Adidas.


Kvelden ble avsluttet i Soho, på grillrestauranten Bodeans BBQ, som har den beste pulled pork'en jeg noen gang har smakt. Familien delte på en platter med både pulled pork, spare ribs, sweet-potato fries og mer, mens jeg i tillegg hadde en pulled pork nachos.


I morgen tidlig er det opp tidlig, for å få sjekket ut flest mulig butikker før vi må fly hjem til Norge igjen. Butikkene åpner i ni-halv ti-tiden og flyet hjem går ikke før halv ni, så vi har ganske god tid. Jeg føler jeg fremdeles mangler en del ting å kjøpe, jeg har faktisk kjøpt mindre enn ti ting! Dessverre er alt så utrolig dyrt akkurat nå, på grunn av den at den norske kronas verdi har sunket så mye, at flere ting rett og slett er billigere i Norge. Huff!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar