søndag 10. januar 2016

Jentekveld

I går kveld ble jeg invitert til Sofie i klassen min, på en liten jentekveld. Jeg tror ikke jeg har vært med venner på fritiden siden i midten av desember, så det var veldig gøy å faktisk finne på noe med noen fra klassen.

Vi var fem jenter, Heidi, Marie og Sofie fra klassen min, i tillegg til Julie fra en av de andre klassene på Kongsgård. Vi begynte kvelden med brettspillet Ryktet går, som er ganske likt hviskeleken bare på papir. Vi spiste også noen utrooooolig gode skoleboller som Sofie hadde laget, og jordbær.




Etter to-tre runder med Ryktet går, satte vi på en film. Det tok ganske lang tid å velge film, men valget falt til slutt på skrekkfilmen Ondskapens Hotell/The Shining fra 1980. Jeg ser en god del skrekkfilmer, og føler ikke jeg blir så veldig fort redd. The Shining, som er basert på en Stephen King-bok, var imidlertid ganske creepy, og jeg hadde et teppe over hodet flere ganger, hah.

Det var en veldig koselig kveld, og gjett hva som ventet oss da vi gikk ut til bilen på vei hjem! SNØØØ! Vi har ikke hatt snø tidligere i vinter, så det var litt gøy, men samtidig skaper snø så mye problemer. Når det er snø kan jeg nemlig verken løpe ute (jeg kan, jeg må bare få skaffet meg brodder) eller sykle til trening... Det var kjekt å se den, men jeg håper den forsvinner fort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar