tirsdag 12. januar 2016

Iduns Julekomedie 2016

I dag fikk vi avspasering fra naturfagstimene, og var dermed ferdige på skolen halv tolv. I stedet for å gå hjem, dro Heidi, Tonje og jeg imidlertid ut i sentrum for å dele ut flyers med informasjon om Iduns Julekomedie og stykket de setter opp i år, De Røde Dråber.

Vi er alle tre med i mediagruppen, som har som oppgave å promotere teaterstykket. Tonje og jeg hang opp plakater i Hinna-området i juleferien, og i tillegg til å dele bilder videre fra Facebooksiden til Iduns Julekomedie, skulle vi dele ut flyers. Det var vel egentlig den delen av hele oppgaven jeg gruet meg mest til. Jeg kan nemlig ikke fordra å forstyrre og plage folk, og det er vel egentlig det folk som deler ut flyers gjør, i hvert fall om en ser på reaksjonene vi fikk da vi skulle informere om skuespillet.

Til tross for at folk tok til "drastiske" tiltak for å unngå å møte på oss (jeg kan selvsagt ikke være sikker på om alt var med vilje, eller om det bare var tilfeldig), - kappgange, "oi, vi kan gå her i stedet, vi", krysse veien da de fikk øye på oss og enkelt og greit bare ignorere oss, for å nevne noen -, fikk vi delt ut i overkant av femti flyers. Yay! :)


Nå er det bare et par dager til premieren, som er på fredag. Jeg tror kanskje jeg selv skal gå å se stykket sammen med noen fra klassen, men vi har ikke planlagt noe enda. Jeg har i hvert fall veldig lyst, og håper vi får det til! På fredag er også premierefesten til Iduns Julekomedie, og det er visstnok grunnen til at mesteparten av skolen er med på å sette opp stykket. - Det var i hvert fall mitt, og flere av de andre i klassen, sitt motiv, hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar